Rychlý
kontakt

Časté dotazy

Domů  »  Časté dotazy

Časté dotazy

Ať dělám, co dělám, nedaří se mi odeslat objednávku. Co můžu udělat?

Pokud se Vám nepovedlo odeslat objednávku pomocí aplikace E-shop, rádi vyřídíme Vaši objednávku formou e-mailu (dpk.shop@email.cz). Vaše zpráva by měla obsahovat vybraný artikl (nejlépe celý název, jak je uveden v E-shopu, aby nedošlo k záměně), velikost (nezapomeňte na nadměrek), jméno, adresu dodání a telefonní kontakt (kvůli přepravci PPL, aby Vás informoval o dodávce) a způsob platby.

 

Nedaří se mi registrovat/přihlásit/odeslat objednávku. Co mám dělat?

Naše webové stránky a E-shop jsou optimalizovány pro prohlížeč Mozilla Firefox 3.5 a Internet Explorer 8. Nainstalováním příslušných aktualizací do Vašich prohlížečů by měl být problém vyřešen.

 

Kdy vyřizujete přijaté objednávky?

Objednávky vyřizujeme vždy od 06:00 do 11:00 každý všední den. Objednávky přijaté později, jsou vyřizovány následující všední den. 

 

Jak je to s placením pomocí bankovního převodu?

Jakmile bude zboží připraveno k expedici, vystavíme fakturu a dodací list a pošleme Vám e-mailem všechny potřebné informace (částku k úhradě, číslo účtu, variabilní symbol, konstatní symbol). Poté co bude částka připsána na náš účet, zboží obratem odesíláme přepravní službou PPL či přepravcem Česká pošta, s.p.

Víte, že:
Ve věku 2-3 let potřebují děti 2 až 3 velikosti obuvi za rok, v předškolním věku 2 velikosti obuvi a ve školním věku 2 až 3 velikosti obuvi ročně.
kontaktujte nás
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Souhlasím