Rychlý
kontakt

Časté dotazy

Domů  »  Časté dotazy

Časté dotazy

Ať dělám, co dělám, nedaří se mi odeslat objednávku. Co můžu udělat?

Pokud se Vám nepovedlo odeslat objednávku pomocí aplikace E-shop, rádi vyřídíme Vaši objednávku formou e-mailu (dpk.shop@email.cz). Vaše zpráva by měla obsahovat vybraný artikl (nejlépe celý název, jak je uveden v E-shopu, aby nedošlo k záměně), velikost (nezapomeňte na nadměrek), jméno, adresu dodání a telefonní kontakt (kvůli přepravci PPL, aby Vás informoval o dodávce) a způsob platby.

 

Nedaří se mi registrovat/přihlásit/odeslat objednávku. Co mám dělat?

Naše webové stránky a E-shop jsou optimalizovány pro prohlížeč Mozilla Firefox 3.5 a Internet Explorer 8. Nainstalováním příslušných aktualizací do Vašich prohlížečů by měl být problém vyřešen.

 

Kdy vyřizujete přijaté objednávky?

Objednávky vyřizujeme vždy od 06:00 do 11:00 každý všední den. Objednávky přijaté později, jsou vyřizovány následující všední den. 

 

Jak je to s placením pomocí bankovního převodu?

Jakmile bude zboží připraveno k expedici, vystavíme fakturu a dodací list a pošleme Vám e-mailem všechny potřebné informace (částku k úhradě, číslo účtu, variabilní symbol, konstatní symbol). Poté co bude částka připsána na náš účet, zboží obratem odesíláme přepravní službou PPL či přepravcem Česká pošta, s.p.

Víte, že:
Často opomíjenou vlastností obuvi je její hmotnost. Ta má být co nejmenší, zvláště když si uvědomíme, že dítě udělá za den 18 až 20 tisíc kroků.
kontaktujte nás
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Souhlasím