Dotazy

Piktogramy.

Piktogramy nám usnadňují orientaci o materiálovém složení nakupované obuvi.

Piktogram 1 (DPK - celoroční obuv, DPK - capáčky)

Piktogram vrch-useň, podšívka a stélka textil/useň, podešev- syntetika

  • vrch - useň (kůže)
  • podšívka a stélka - useň (kůže) / textil
  • podešev - syntetika (TPE-Termoplastický elastomer)

Piktogram 2 (DPK - dívčí lodičky, DPK - letní obuv - sandály, DPK - Fusbety)

Piktogram vrch-useň, podšívka a stélka-useň, podešev syntetika-TPE

  • vrch - useň (kůže)
  • podšívka a stélka - useň (kůže)
  • podešev obuv - syntetika (TPE-Termoplastický elastomer)
  • podešev fusbet - přírodní korkový fusbet s podešví Evac

Piktogram 3 (DPK - dětská domácí obuv)

PIKTOGRAM DPK DĚTSKÁ DOMÁCÍ OBUV

  • vrch - textil
  • podšívka a stélka - textil / useň (kůže)
  • podešev - syntetika (TPE-Termoplastický elastomer)

Piktogram 5 (DPK - kombinovaná obuv - tenisky, DPK - domácí obuv K57010/2W se suchými zipy, DPK - domácí obuv K57007, K57008 s koženými ozdůbkami, DPK - domácí obuv K51018 (18-22) a K57007 (18-22) s koženou špicí)

dpk textilní kombinovaná obuv

  • vrch - textil / useň (kůže)
  • podšívka a stélka - textil / useň (kůže)
  • podešev - syntetika (TPE-Termoplastický elastomer)

 

Piktogram 6 (zimní obuv s membránou)

DPK zimní obuv s membránou a vlnou

  • vrch -  useň (kůže) / textil
  • podšívka a stélka - vlna a textil / vlna
  • podešev - syntetika (TPE-Termoplastický elastomer)

Obuv je vybavena  - reflexivními prvky

                              - podšívkou z VLNY s hydrofobní , hydrofilní membránou DPK-TEX.

                              - vkládacími anatomickými stélkami z  VLNY+ ALVEO

 

Piktogram 7 (celoroční obuv s membránou)

Piktogram celoroční obuv DPK s membránou

  • vrch -  useň (kůže) / textil
  • podšívka a stélka - textil
  • podešev - syntetika (TPE-Termoplastický elastomer)

Celoroční obuv s hydrofilní podšívkou RETE MARCHE + hydrofobní membránou DPK-TEX.

Vkládací anatomická stélka - Alvelo + Super Royal

 

Ať dělám, co dělám, nedaří se mi odeslat objednávku. Co můžu udělat?

Pokud se Vám nepovedlo odeslat objednávku pomocí aplikace E-shop, rádi vyřídíme Vaši objednávku formou e-mailu (shop@dpk.cz). Vaše zpráva by měla obsahovat vybraný artikl (nejlépe celý název, jak je uveden v E-shopu, aby nedošlo k záměně), velikost (nezapomeňte na nadměrek), jméno, adresu dodání a telefonní kontakt (kvůli přepravci PPL, aby Vás informoval o dodávce) a způsob platby.

 

Nedaří se mi registrovat/přihlásit/odeslat objednávku. Co mám dělat?

Naše webové stránky a E-shop jsou optimalizovány pro prohlížeč Mozilla Firefox 3.5 a Internet Explorer 8. Nainstalováním příslušných aktualizací do Vašich prohlížečů by měl být problém vyřešen.

 

Kdy vyřizujete přijaté objednávky?

Objednávky vyřizujeme vždy od 06:00 do 11:00 každý všední den. Objednávky přijaté později, jsou vyřizovány následující všední den. 

 

Jak je to s placením pomocí bankovního převodu?

Jakmile bude zboží připraveno k expedici, vystavíme fakturu a dodací list a pošleme Vám e-mailem všechny potřebné informace (částku k úhradě, číslo účtu, variabilní symbol, konstatní symbol). Poté co bude částka připsána na náš účet, zboží obratem odesíláme přepravní službou PPL či přepravcem Česká pošta, s.p.